donderdag 14 november 2013

Woensdag 13 november 2013

Dag 3, een korte. Moest eerst zelf naar school, van 8 tot half 10, dus kwam pas even voor tienen op de Stenbergaskola. Veel van hetzelfde in de klas, dus morgen wordt het tijd voor wat anders. Dan ga ik naar een combinatieklas 2,3. Ook weer pas om 10 uur, want ook morgenochtend moet ik zelf eerst naar school. 
Het valt me trouwens wel op, dat de Zweden gewend zijn aan de kou  Fröken stond vanochtend in een jurkje met spaghettibandjes voor de klas!! Wel met een legging en sokken eronder, maar toch. Brr, die blote armen en schouders, terwijl het buiten maar een paar graden boven nul is. Kon ik gelijk haar tattoos even bewonderen: één tussen de schouderbladen (Make each day count) en een mega tattoo op de binnenkant van de linkeronderarm. Is hier ook vrij normaal, het hebben van tattoos. Ik denk dat ik zo'n beetje de enige ben die er (nog) niet eentje heeft. Heb ze ook al bij een paar andere collega's ontdekt. Dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten