maandag 25 februari 2013

Maandag 25 februari

Bedgeheimen. Nu ik de dubbele enkelvoudige box spring (jammer genoeg) weer voor mij alleen heb, moet je er ook optimaal gebruik van maken, toch?! Eerst de elektrieke deken maar even op standje turbo. (3) De eerste vijf minuten kun je daarvan niet stil liggen, wil je geen derdegraads verbrandingen oplopen. Toch val je van die moederlijke warmte snel in slaap. Doordat de (bed) situatie weer zeer onwennig aanvoelt, was de nachtrust blijkbaar alles behalve rustgevend. Om drie uur maakte een bepaalde houding een einde aan de slaapmodus. Door het woelen en draaien waren beide bedelementen gaan schuiven in tegengestelde richting van elkaar, en lag ik te bungeejumpen in mijn hoeslaken. Probeer je de situatie voor te stellen, en vooral hoe je daar weer uit komt! Met spanbanden de bed helften aan elkaar vastgezet en het probleem was getackeld, maar wel klaar wakker. Het bed was weer "viereckig" en nadat de slaap weer was gevat, was het verplaatsen ook weer begonnen. Niet in longitudinale richting. maar in het horizontale vlak. Contra clockwise gedraaid half wakker richting het toilet om half vijf. Slaapdronken en gedesoriƫnteerd werden alle hoeken van de kasten en deurposten meegenomen als een balletje in een flipperkast. Toen ik het toilet wilde doorspoelen, ging de douche spontaan lopen met ijskoud water!! Weer klaar en klaar wakker, maar ach een geluk bij een ongeluk......
Er komen vast betere tijden! (geen foto deze keer;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten